صرف نظر و مشاهده محتوا

__ اداری و مالی   __

اتوماسیون مالی


اتوماسیون انبار



شرح وظایف امور اداری مالی

  • بررسی و شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.

  • نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.

شرح وظایف امور مالی

  • وصول درآمد و سعی در تحقق و ازدیاد و رعایت دستورالعمل های مالی برابر مقررات مصوب.

  • انجام کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه و همچنین نظارت بر اعتبارات مصرف شده واحد ها و صدور دستورات لازم در این زمینه و مراقبت در تنظیم و عقد قراردادها بر اساس قوانین جاری.

  • تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسائل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب.

  • تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و تراز نامه سالانه شهرداری.