__ اداری و مالی __
شرح وظایف امور اداری مالی
-
بررسی و شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نظارت بر اجرای آن در قالب برنامه های آموزشی.
-
نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی و مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان.
شرح وظایف امور مالی
-
وصول درآمد و سعی در تحقق و ازدیاد و رعایت دستورالعمل های مالی برابر مقررات مصوب.
-
انجام کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه و همچنین نظارت بر اعتبارات مصرف شده واحد ها و صدور دستورات لازم در این زمینه و مراقبت در تنظیم و عقد قراردادها بر اساس قوانین جاری.
-
تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسائل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب.
-
تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و تراز نامه سالانه شهرداری.